POZOR! Nechci tu žádné reklamy, pokud neumíte číst, a přesto ji sem dáte, ihned mažu.
Jestli se vám chce, klidně můžete komentovat články. Asi mám auru, která psaní komentářů nepodporuje, ale věřte mi, že je ocením.

France, France, France..

14. září 2009 v 16:38 | StarScream |  Per aspera ad astra
Žblepty z mého života...kdo chce číst, pod perexem je něco málo napsáno;) :)

Už je to nějaký čas, kdy jsem se vrátila z milované Francie. Bohužel hned po návratu jsem se zase vrhla do víru učení, protože mě čekala zkouška z velmi oblíbeného předmětu - dějiny Francie. Učila jsem se kompletně celé dějiny od nějaké neolitické revoluce až po Sarkozyho. Naštěstí test nebyl zase tak těžký, rozhodně byl mnohem lehčí než na prvních termínech.

Neustále nestíhám a hodně mě to irituje. Potřebuji stihnout tolik věcí a ještě mě začala prudit spolužačka s výměnou seminářů. Štve mě to hned ze dvou důvodů. Za prvé, mám naprosto dokonalý rozvrh, který nehodlám měnit, a za druhé ptá se zrovna mě, protože počítá s tím, že ji nepošlu do háje. Ne, opravdu se mi nechce měnit rozvrh. Je to sobecké, já vím. Ještě nad tím přemýšlet a možná do večera změním názor.

Ve Francii bylo božsky. Někdy to bylo hodně náročné, ale stálo to za to. Hned na začátku našeho výletu nám málem ujel vlak, protože Pařížské metro se otvírá až o půl šesté a my jsme v šest potřebovaly být na nádraží. Takže jako největší lamy jsme pobíhaly ráno po Paříži a křičely - TAXIIIIIIIIIII!!!!!!!!!! Naštěstí nám po čtvrt hodině někdo zastavil a všechno jsme stihly a šťastně dojely do kempu v Coulgens. Tam bylo fajn. Lidi byli super, práce mě bavila, přestože jsem frézovala trámy, což bylo fyzicky hodně náročné. Po táboře jsme byly 4 dny v Paříži a to byla teprv jízda. Navštívily jsme památky jako - Vítězný oblouk, Pantheon, Sorbonu, Aifelovku (samozřejmě;)), Défense, Louvre, Orsayské muzeum,...,... Jak říkám, Paříž byla super. Horší byl návrat, protože při naší nezměrné "inteligenci" nám uletělo letadlo, protože jsme si nevšimly, že se máme jít odbavit. Takže to dopadlo tak, že dvě z nás jely v osm letadlem a já s Andrejkou jsme frčely domů až druhý den a to autobusem. Byla jsem ráda, že jsem doma, protože strávit noc na letišti jeopravdu mazec:D No nic už vás nebudu nudit a jdu vymýšlet další články na blog;)

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.